SPIŻ @RNI@
GR@AZI
- obrazek
 
***
 
-
GR@ŻYNA
***

sobota, 4 lutego 2012

BIAŁY KOSZYK




WITAM PIĘKNIE
W TEN MROŻNY ZIMOWY WIECZÓR.


Niestety jak na razie zima trzyma się mocno i nie ma zamiaru nam odpuścić Prawdo podobnie w przyszłym tygodniu ma być ciut ciut lepiej ,ale zobaczymy........Ja jak na razie mam serdecznie dosyć,siedzę zakutana w domowych pieleszach i czekam.Niestety taka pogoda żle wpływa na moje serducho,ale jestem dzielna i się nie daję.Już sama nie wiem co lepsze czy słota i szarość ,czy ostre słońce i siarczysty mróz???????????????I tak żle i tak nie dobrze .
Ale jestem maruda.....


A może tak coś dzisiaj z" wiklinki" porobimy?Bardzo lubię wyplatać te różności z gazet.Znalazłam w necie parę ciekawych wzorów








































I MAMY TAKIE OTO PIĘKNE CUDO




Chciałam jeszcze przedstawić koszyk wykonany ze zwykłego papieru pakowego ,który po wykonaniu można pokryć lakierem lub farbą .
Tak więc papier należy pociąć w paski o równej szerokości/można go złożyć kilka razy
będzie mocniejszy/Następnie przeszyć go na maszynie w odległości0,5cm od krawędzi.Ułożyć w szachownicę ,spiąć spinaczami i wyplatać



I OTO NASTĘPNE CUDO



NATOMIAST W TYM FILMIKU POKAZANE JEST JAK SIĘ ROBI UCHWYT KOSZYCZKA



PRAWDA,ŻE PIĘKNE TE KOSZYCZKI????
W wolnej chwili z przyjemnością zasiadam do ich wyplatania ,a mam już dosyć pokaźny ich zbiór.



Życzę spokojnej nocki i cieplutkiego jutrzejszego dnia D O B R @ N O C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz