SPIŻ @RNI@
GR@AZI
- obrazek
 
***
 
-
GR@ŻYNA
***

sobota, 2 listopada 2013

MOJA WIIKLINA PAPIEROWA




A teraz coś z wiklinki.W dalszym ciągu jestem nią bardzo zainteresowana i jak tylko mam chwilkę czasu to biorę się za wyplatanie.Nawet będąc nad morzem nie traciłam czasu i też wyplotłam jeden koszyczek .Moja kolekcja zwiększa się i mam już troszkę czyli 8 sztuk.Te ostatnie muszę jeszcze wykończyć czyli pomalować jeszcze raz bejcą i lakierem


Ten zrobiłam nad morzem



A ten wczoraj



A to cała moja kolekcja








Na dzisiaj to będzie tyle i nic więcej.Muszę się znów rozkręcić i mam nadzieję ,że już nie stanę jak ostatnio na rozstaju i będę dumać w którą stronę mam iść.........

1 komentarz:

  1. bardzo podoba mi się ten listek ...proszę o kilka lekcji Grażynko..pozdrawiam elcia

    OdpowiedzUsuń