SPIŻ @RNI@
GR@AZI
- obrazek
 
***
 
-
GR@ŻYNA
***

piątek, 9 lipca 2010

POCZĄTKI BLOGOWANIA


Siedzę zbunkrowana w domu,na dworze upał nie miłosierny.Rolety zasunięte,okna zamknięte i aby do wieczora.....Nie jestem w stanie zająć się konkretną pracą więc podróżuję po internecie w poszukiwaniu ciekawostek.
Podłapałam dzisiaj bardzo ciekawe tematy jednym z nich jest wiklina papierowa.Jest to coś pięknego i niesamowitego i wręcz nie do uwierzenia ,że takie cudeńka można wykonać ze zwykłej makulatury.Postanowiłam !!!!!!. od dzisiaj zbieram każdą gazetę i muszę spróbować tej techniki.Już nawet pocięłam gazety w kawałki i próbuję zwijać je w ruloniki,ale idzie mi to mizernie.Jak do wszystkiego tak do tego trzeba nabrać wprawy,więc nie tracę nadziei i wytrwale dążę do celu.Może i mnie uda się zrobić chociaż jedno takie cudeńko???






Nie dowiary ,że te kunsztowne dzieła też wykonane są z papieru




Oto moje przygotowania do działań w tym kierunku,oczywiście będę zdawała relację
z dalszych moich postępów.

To by było na tyle jeśli chodzi o ten temat.Teraz zgodnie z obietnicą wstawię
następnych parę wzorów do haftowania










I jeszcze coś co może się przyda?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz